بیانیه تعدادی از هنرمندان در باره حوادث اخیر

صدها نفر از هنرمندان کشور با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تبریک حماسه بزرگ 22 خرداد، خواستار توقف تجمعات و درگیری‌های خیابانی شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اطلاعیه از تمامی دلسوزان درخواست شده مسیر تکمین به قانون و قانون‌گرایی را پیش گرفته و از تمامی نهادها، ظرفیت‌های قانونی کشور برای حل مطالبات خود استفاده کنند.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

« با عنایت به حضور چهل میلیونی مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری دهم و خلق حماسه‌ای بی‌همتا و پرشکوه، به واسطه برخی مناقشات و ایرادات نسبت به شمارش آراء و اعلان نتیجه انتخابات نگرانی‌هایی برای بخشی از هموطنان عزیز به وجود آمده است.

ما هنرمندان، به عنوان علاقمندان به دین و کشور و انقلاب از تمامی دلسوزان نسبت به مناقشات اخیر خواهانیم که برای حل مسائل خود مسیر تمکین به قانون و قانونگرایی را در پیش گرفته و از هرگونه اجتماعات و درگیری‌های خیابانی پرهیز کنند. هم‌چنین از نهادهای قانونی و قانونگذاری کشور نیز تقاضا داریم از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود برای رفع ابهام‌ها و سوء تفاهم‌ها استفاده کنند.

مردم عزیز ایران بدانند که تنها با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی کشور می‌توانیم وحدت، همبستگی،‌ امنیت،‌ آرامش و سربلندی کشور را استمرار بخشیم.

آرزومندیم مردم بزرگ ایران از این آزمون بزرگ که پیروزی قانون‌گرایی بر بی‌قانونی است هم‌چنان سربلند بیرون آیند.»


نظرات 1 + ارسال نظر
آیتا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"تمامی اجناس خود را با نصف قیمت خریداری کنید ، جدیدترن نرم افزارها نصف قیمت ، جدیدترین فیلم ها نصف قیمت ، جدیدترین بازی های کامپیوتر نصف قیمت"
>> بسته بندی ضد خش و حرارت با سی دی های سیلور بهترین کیفیت <<
"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد